Pacific Drilling kondigt succesvolle afronding van balansherstructurering en opkomst van Chapter 11-proces aan

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling SA (het “Bedrijf”) heeft vandaag aangekondigd dat het Bedrijf en elk van zijn met debiteuren verbonden ondernemingen uit het Chapter 11-proces zijn gekomen, waarmee de succesvolle voltooiing van de herstructurering van de balans en de implementatie van het Modified First Amended Joint Plan of Reorganization of Pacific Drilling S.A. and its Debtor Affiliates Pursuant to Chapter 11 of the Bankruptcy Code (het “Plan”), bevestigd door de Amerikaanse Bankruptcy Court voor het zuidelijke district van Texas op 21 december 2020.

Overeenkomstig het plan werden alle uitstaande gewone aandelen van de vennootschap geacht geen waarde te hebben en zullen ze niet worden teruggevorderd. In overeenstemming met de herstructureringstransacties die in het plan worden overwogen, heeft het bedrijf bij de opkomst een nieuwe moedermaatschappij, Pacific Drilling Company LLC, een naamloze vennootschap op de Kaaimaneilanden (de ‘gereorganiseerde onderneming’), waarvan het eigen vermogen eigendom is van voormalige schuldeisers van de vennootschap en met haar verbonden ondernemingen.

Investor Contact:
James Harris