Golden Falcon Acquisition Corp. kondigt afronding van beursintroductie van $ 345 miljoen aan

NEW YORK--()--Golden Falcon Acquisition Corp. (NYSE: GFX.U) (het “Bedrijf“) heeft vandaag aangekondigd dat het zijn eerste openbare aanbieding van 34.500.000 aandelen heeft afgesloten, inclusief de volledige uitoefening van de overtoewijzingsoptie van de underwriters. Het aanbod was geprijsd op $ 10,00 per eenheid, wat een totale bruto-opbrengst van $ 345.000.000 opleverde.

De aandelen zijn genoteerd aan de New York Stock Exchange (de “NYSE“) en worden verhandeld onder het tickersymbool “GFX.U“. Elke eenheid bestaat uit één aandeel van de gewone aandelen van klasse A van de vennootschap en de helft van één terugbetaalbare warrant. Elke volledige warrant geeft de houder ervan het recht om één aandeel van gewone aandelen van klasse A te kopen tegen een prijs van $ 11,50 per aandeel. Zodra de effecten waaruit de eenheden bestaan, afzonderlijk worden verhandeld, wordt verwacht dat aandelen van de gewone aandelen van klasse A en warrants op de NYSE worden genoteerd onder respectievelijk de symbolen “GFX” en “GFX WS“.

Investor Contact:
Golden Falcon Acquisition Corp.
John M. Basnage de Beauval, General Counsel
john@goldenfalconcorp.com

Media Contacts:
Salamander Davoudi
T: +442034342334
M: +447957549906

Helen Humphrey
T: +442034342321
M: +447449226720

Investor Contact:
Golden Falcon Acquisition Corp.
John M. Basnage de Beauval, General Counsel
john@goldenfalconcorp.com