Pricefx introduceert Velo, de eerste strategische oplossing voor het onderhandelen van grote deals in haar branche

Velo is ontworpen voor grote, complexe deals en maximaliseert de winstgevendheid en hefboomwerking door een bewezen strategie te combineren met innovatieve technologie

M√úNCHEN & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldleider in cloud-native pricing-software, heeft vandaag Velo gelanceerd, een uniek aanbod voor bedrijven om de waarde van grote deals door onderhandelingen te maximaliseren. Velo, ontworpen om de grootste transactierelaties in elk bedrijf te beheren, is de eerste oplossing in de branche die specifiek gericht is op het helpen van verkopers bij het voorbereiden en winnen van winst maximaliserende resultaten bij grote contractonderhandelingen, biedingen, voorstellen en sourcing-evenementen. Door een bewezen methode voor dealonderhandeling te combineren met innovatieve technologie voor waardebepaling en optimalisatie van het hefboomeffect geeft Velo bedrijven nu de analytische inzichten, gestructureerde proces- en workflow-automatisering om met vertrouwen sterk op maat gemaakte deals te onderhandelen.

Media:
Cathy Summers