Denodo’s gebruikersconferentie DataFest in 2020 trekt een recordaantal van 1.800 internationale deelnemers die hybride / multi-cloud, cloud-integratie, datafabric, datawetenschap en AI / ML verkennen

Het bedrijf maakt ook de resultaten bekend van de Data Innovation Award met Panasonic, BHP en DNB verkozen tot meest innovatieve in NA, APAC en EMEA en Prologis, Silver Chain en LeasePlan uitgeroepen tot overall finalisten

PALO ALTO, Californië--()--Denodo, de leider in datavirtualisatie, kondigde vandaag een recordaantal van bijna 1.800 bezoekers aan op zijn jaarlijkse gebruikersconferentie, DataFest 2020, die werd gehouden in de regio’s NA, EMEA en APAC. De virtuele DataFest-evenementen van dit jaar waren de gastheer van enkele van de meest erkende data-armaturen en materiedeskundigen, die zich onder meer verdiepten in onderwerpen als hybride / multi-cloudstrategieën, cloudgegevensintegratie, datawetenschap en AI / ML. Bezoekers, bestaande uit klanten, partners en analisten van Denodo, kozen bij elk evenement de winnaars van de jaarlijkse Data Innovation Awards van Denodo, om enkele van de voorbeeldige use-cases van logische datafabricage te erkennen die is gemaakt met datavirtualisatietechnologie als basis.

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com