Star Alliance gaat all-in op AWS om het volgende tijdperk van vliegreizen uit te vinden

De grootste luchtvaartalliantie ter wereld selecteert AWS om veerkracht op te bouwen, de operationele efficiëntie te verbeteren en de ervaringen van reizigers te verbeteren

SEATTLE--()--Vandaag heeft Amazon Web Services (AWS), een Amazon.com, Inc.-bedrijf (NASDAQ: AMZN), aangekondigd dat Star Alliance, ‘s werelds grootste luchtvaartalliantie, all-in gaat op AWS, alle IT-infrastructuur naar ‘s werelds toonaangevende cloud om kosten te verlagen, prestaties te verbeteren en een flexibeler bedrijf in de cloud te worden. Star Alliance werkt samen met Tata Consultancy Services (TCS) – een AWS Partner Network Premier Consulting Partner – om al zijn gegevens, platforms en bedrijfskritische applicaties naar AWS te migreren en zijn datacenters te sluiten, waardoor de totale infrastructuurkosten van eigendom met 25%. De luchtvaartalliantie gebruikt de ongeëvenaarde mogelijkheden van AWS, waaronder analyse, beveiliging, beheerde databases, opslag en machine learning, om de 26 aangesloten luchtvaartmaatschappijen realtime inzichten te bieden die de wereldwijde reiservaring voor hun passagiers zullen helpen verbeteren, zelfs met de onzekerheid  veroorzaakt door de COVID-19-pandemie.

Amazon.com, Inc.
Media Hotline