DeltaTrak’s nieuwe supply chain-oplossingen voor vaccins voldoen aan alle drie de temperatuurbeheersingsprofielen die vereist zijn voor opslag, behandeling en transport van COVID-19-vaccins

PLEASANTON, Californië--()--DeltaTrak® kondigt op maat gemaakte oplossingen voor het bewaken van vaccintemperatuur aan die compatibel zijn met de drie temperatuurprofielen die nodig zijn voor transport, opslag en hantering van COVID-19-vaccins. Dit omvat gecertificeerde alarmthermometers, digitale dataloggers (DDL’s) en realtime monitors (RTL) voor vaccins die zijn opgeslagen in koelkasten, diepvriezers, vriezers met ultra lage temperatuur (ULT) en thermische verzenders. Deze oplossingen zijn specifiek ontworpen om de wereldwijde uitdagingen op het gebied van distributie van koelketens te verlichten.

“Onze oplossingen voor vaccinbewaking spelen een sleutelrol bij het verzekeren van de werkzaamheid door naleving van de vereiste temperatuuromstandigheden te ondersteunen”, aldus Frederick Wu, President en CEO van DeltaTrak. “De zichtbaarheid hebben om de temperatuurintegriteit te volgen via het cloudgebaseerde Cold Chain-leveringsnetwerk, is van vitaal belang voor het succes van belanghebbenden bij de distributie van COVID-19-vaccins.”

Alex Kingston
DeltaTrak, Inc.