Andersen Global breidt aanwezigheid in Kazachstan uit

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global bereidt bereik in Kazachstan uit op twee locaties via samenwerkingsovereenkomst met Unicase Law Firm: Almaty en Nur-Sultan.

Unicase Law Firm is opgericht in 2010 en biedt een volledig pakket aan juridische diensten op de volgende gebieden: energie en duurzame energiebronnen, infrastructuur en PPP, ondernemingsrecht, handelsrecht, M&A, vastgoed, werkgelegenheid, milieu en belastingen. Het full-servicekantoor wordt geleid door Managing Partner Saniya Perzadayeva en tot de cliënten behoren bedrijven in Kazachstan, internationale cliënten, financiële instellingen en investeringsbanken.

“Bijdragen aan de ontwikkeling van de regio en het bieden van de allerbeste oplossingen aan onze cliënten blijven topprioriteiten van ons kantoor,” aldus Saniya. “De samenwerking met de bij Andersen Global aangesloten kantoren en samenwerkende kantoren versterkt onze mogelijkheden en we kijken uit naar deze volgende stap in de ontwikkeling van ons kantoor.”

Mark Vorsatz, Chairman van Andersen Global en CEO van Andersen, voegde hieraan toe, “Unicase staat bekend om hun diensten op de gebieden die het belangrijkst zijn voor de markt in de regio en zij hebben een zeer hoge standaard gezet door hun commitment aan rentmeesterschap en hun toewijding om naadloze diensten te leveren. Het kantoor is een geweldige aanvulling op onze organisatie, omdat we van plan zijn door te gaan met het opbouwen van een sterk team in de regio.”

Andersen Global is een internationale associatie van juridisch zelfstandige, onafhankelijke firma’s met fiscale en juridische professionals over de hele wereld. Andersen Global, opgericht in 2013 door het aangesloten Amerikaanse bedrijf Andersen Tax LLC, heeft nu wereldwijd meer dan 6000 professionals en een aanwezigheid in meer dan 222 locaties via aangesloten bedrijven en samenwerkende bedrijven.

Megan Tsuei
Andersen Global