Covetrus voltooit scheiding van voormalig moederbedrijf

Het bedrijf verlaat de definitieve overgangsovereenkomst voor diensten en kondigt de consolidatie aan van zijn Noord-Amerikaanse commerciële organisaties

PORTLAND, Maine--()--Covetrus (Nasdaq: CVET), een wereldleider op het gebied van dier gezondheidstechnologie en -diensten, heeft vandaag aangekondigd dat alle 72 overgang dienstenovereenkomsten met Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC), de voormalige moedermaatschappij bedrijf, zijn nu verlaten. De definitieve exit, die eerder dan gepland en minder dan twee jaar na de voltooiing van de spin-off werd voltooid, markeert een belangrijke mijlpaal die de vennootschap in staat zal stellen om een betere coördinatie van haar activiteiten te leveren terwijl de vennootschap naar de volgende fase van haar driejarig strategisch plan toewerkt.

Nicholas Jansen | Investor Relations
207-550-8106 | nicholas.jansen@covetrus.com