SCREEN ontwikkelt SS-3300S scrubber type single afgerond wafer reinigingssysteem met toonaangevende productiviteit

KYOTO, Japan--()--SCREEN Semiconductor Solutions Co., Ltd. (SCREEN SPE, president: Masato Goto), een bedrijf van SCREEN Holdings Group (TOKYO: 7735), heeft de ontwikkeling van zijn nieuwe SS-3300S scrubber type single afgerond wafer reinigingssysteem. De SS-3300S biedt zeer stabiele prestaties bij verwerkingssnelheden tot 1000 wafers per uur, waardoor hij een toonaangevende productiviteit kan leveren. De verkoop van het systeem begint in december.

De datacentermarkt is de afgelopen jaren aanzienlijk gegroeid, gedreven door de aanhoudende stijging van het dataverkeer dat nodig is voor activiteiten als werken op afstand, e-learning en videostreaming. Tegelijkertijd heeft de snelle acceptatie van 5G-compatibele smartphones en IoT-infrastructuur, voornamelijk voor in voertuigen en industriƫle toepassingen, een groeiende vraag gecreƫerd naar de geavanceerde halfgeleiders die deze en andere geavanceerde markten nodig hebben.

SCREEN Holdings Co., Ltd.
PR Team
Secretarial & PR Department
Maki Yamamoto, Atsushi Kurosaki, +81-75-414-7131
nr-info@screen.co.jp

SCREEN Holdings Co., Ltd.
PR Team
Secretarial & PR Department