Hexagon | AutonomouStuff webinar laat zien hoe Velodyne’s Velarray H800 en PAEB Solution Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) en autonomie kunnen aandrijven.

Velodyne Lidar’s Velarray H800 solid state lidar sensor is designed for safe navigation and collision avoidance in ADAS and autonomous mobility applications. (Photo: Velodyne Lidar, Inc.)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR) heeft vandaag aangekondigd dat Dr. Mircea Gradu, Senior Vice President Product en Quality van het bedrijf, de hoofdspreker is op een Hexagon | AutonomouStuff-webinar over hoe lidar-oplossingen de veiligheid in consumentenvoertuigen kunnen verbeteren.

Het gratis webinar, genaamd “Automotive-grade solid-state lidar voor ADAS en autonomie: Velodyne Velarray H800”, vindt plaats op 15 december 2020 om 14:00 uur. EST. Het wordt gemodereerd door Nicole Waier, Vice President, Worldwide Sales and Business Development, AutonomouStuff. Klik hier om u te registreren.

Landis Communications Inc.
Sean Dowdall