Incyte kondigt aan dat de behandeling met parsaclisib leidt tot een hoge mate van snelle en aanhoudende reacties bij patiënten met terugkerende of refractaire B-cel Non-Hodgkinlymfomen

Gegevens uit het CITADEL-programma van parsaclisib bij patiënten met folliculaire, marginale zone en mantelcellymfomen werden geaccepteerd voor presentatie op de 62e American Society of Hematology Annual Meeting en Exposition (ASH 2020)

– Telefonische vergadering en webcast voor investeerders gepland voor vandaag, 7 december, om 10.00 uur ET (7.00 uur PT)

WILMINGTON, Del.--()--Incyte (Nasdaq: INCY) heeft vandaag gegevens bekendgemaakt van drie lopende fase 2-onderzoeken ter evaluatie van parsaclisib, een krachtige, zeer selectieve, orale remmer van de volgende generatie van fosfatidylinositol 3-kinase delta (PI3Kδ), voor de behandeling van patiënten met recidiverende of refractaire folliculaire (CITADEL-203), marginale zone (CITADEL-204) en mantelcel (CITADEL-205) lymfomen. Deze gegevens werden geaccepteerd voor presentatie op de 62e American Society of Hematology Annual Meeting en Exposition (ASH 2020), die virtueel werd gehouden van 5 tot 8 december 2020.

Incyte Contacts
Catalina Loveman