Pricefx geeft pricingsoftware een nieuw gezicht met baanbrekende productinnovaties

Pricefx biedt een meer gestroomlijnd, krachtiger en flexibeler pricingplatform en introduceert een gestroomlijnde nieuwe gebruikersinterface, AI-gestuurde prijsoptimalisatie en vooraf gedefinieerde bouwstenen voor oplossingen

MUNICH & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldleider op het gebied van cloud-native pricingsoftware, heeft vandaag het nieuwe gezicht van zijn pricingplatform voorgesteld. Unity UI is een gestroomlijnde, dynamische nieuwe look voor alle toonaangevende modules van Pricefx. Het bedrijf heeft ook PriceOptimizer AI gelanceerd, een prijsoptimalisatie-oplossing van de volgende generatie die wordt aangedreven door transparante en voorspellende machine-learning en multi-agent AI. Ten slotte introduceerde Pricefx nieuwe Accelerators, vooraf gedefinieerde bouwstenen voor oplossingen die snel en eenvoudig best practice-functionaliteit bevatten. Met deze nieuwe verbeteringen is Pricefx nu gestroomlijnder, krachtiger en flexibeler dan ooit tevoren. Bedrijven die Pricefx gebruiken, kunnen nu meer gedaan krijgen en effectiever prijzen beheren met minder klikken.

Media Contact:
Cathy Summers