Highland Europe kondigt partnerpromoties aan en een nieuw fonds van € 700 miljoen om wereldwijde leiders op te bouwen

• Jean Tardy-Joubert, Gajan Rajanathan en Ronan Shally promoveerden tot partner
  • Het vierde fonds van € 700 miljoen van Highland Europe werd in recordtijd opgehaald
  • Highland-portefeuillebedrijven (incl. GetYourGuide, Wolt, Zwift) hebben de afgelopen 12 maanden € 730 miljoen aangetrokken als vervolg op investeringen
  • Highland Europe leidde 7 nieuwe investeringen, waarbij in totaal bijna € 200 miljoen werd ingezet tijdens de pandemie

LONDEN & GENÈVE--()--Highland Europe heeft zijn in de branche bekende team versterkt met de promotie van Jean Tardy-Joubert, Gajan Rajanathan en Ronan Shally tot partner. Tardy-Joubert en Rajanathan kwamen in 2017/18 bij Highland werken vanuit Qatalyst, de in San Francisco gevestigde boetiekinvesteringsbank die de wereldwijde technologiesector bedient, terwijl Shally sinds 2014 bij het bedrijf werkt en de Chief Financial Officer van Highland is. Door Gajan, Jean en Ronan te promoten, is Highland Europe beter dan ooit gepositioneerd om de oprichters te helpen hun ambities waar te maken. Highland Europe onderscheidt zich door een high-touch, collaboratieve benadering om bedrijven te helpen wereldwijd te schalen.

Nadia Kelly
nadia@burlington.cc