Velodyne Lidars Velabit™ wint prestigieuze prijs Best of What’s New van Popular Science

Velodyne Velabit erkend voor het leveren van klein formaat, grote veiligheid

Velodyne Lidar’s Velabit™ sensor was named a winner in the Best of What’s New awards by Popular Science. (Photo: Velodyne Lidar, Inc.)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR) heeft vandaag aangekondigd dat zijn Velabit ™ lidar-sensor door Popular Science is uitgeroepen tot winnaar in de Best of What’s New-awards. De Velabit, de kleinste sensor van Velodyne, brengt nieuwe niveaus van veelzijdigheid en betaalbaarheid voor 3D-lidarperceptie. Het is een hoeksteenoplossing in Velodyne’s missie om levens te transformeren door veilige mobiliteit en slimme gemeenschappen te bevorderen via toegang tot hun innovatieve lidartechnologieën.

“Popular Science heeft een gewaardeerde erfenis van rapportage over baanbrekende innovaties en ontdekkingen”, zegt Anand Gopalan, CEO van Velodyne Lidar. “Velodyne is vereerd dat de Velabit door de redactie van het tijdschrift wordt erkend als een toonaangevend innovatief product. Met zijn combinatie van prestaties, grootte en prijs, is de Velabit een baanbrekende sensor die een katalysator kan zijn voor een nieuw tijdperk van autonome oplossingen op wereldschaal.”

Andrew Hamer
Chief Financial Officer