DXC-technologie en Microsoft werken samen om een meer gepersonaliseerde, intelligente, veilige en moderne werkplekervaring voor internationale ondernemingen mogelijk te maken

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC) heeft vandaag een uitgebreide strategische samenwerking met Microsoft aangekondigd om een meer gepersonaliseerde, intelligente, veilige en moderne werkplekervaring te bieden om bedrijven te helpen om snel veranderende zakelijke uitdagingen en klant- en behoeften van de werknemer.

DXC en Microsoft bundelen hun krachten om een oplossing en een reeks diensten te leveren die bedrijven helpen hun werknemers een moderne werkplekervaring te bieden en ervoor te zorgen dat de werknemers van klanten altijd, overal en op elk apparaat naadloos en veilig kunnen werken.

DXC, genaamd DXC MyWorkStyle ™, biedt DXC het grootste aantal installaties op de werkplek en de blauwdruk voor de moderne werkplekervaring. Als onderdeel van de samenwerking zullen Microsoft en DXC samenwerken om de oplossing samen te ontwikkelen en te leveren, gebruikmakend van kunstmatige intelligentie en machine learning van miljoenen datapunten om een moderne werkplekervaring te creëren.

Richard Adamonis, Corporate Media Relations, +1.862.228.3481, radamonis@dxc.com
Shailesh Murali, Investor Relations, +1.703.245.9700, shailesh.murali@dxc.com