Towerco Valocîme gebruikt Sitetracker om operationele efficiëntie te verkrijgen en het eerlijkere Towerco-bedrijfsmodel van Valocîme in Frankrijk en Europa mogelijk te maken

• Towerco Valocîme zal het Sitetracker-platform gebruiken om operationele efficiëntie te bereiken, wat de volgende groeifase zal versnellen en hun personeelsbestand zal versterken.
  • Sitetracker stelt Towerco Valocîme in staat om de voltooiing van de Tower-uitrol van Site Acquisition naar Colocation Management in heel Europa naadloos te beheren en te versnellen.
  • Towerco Valocîme beschouwt de telecomervaring van Sitetracker als cruciaal voor het opschalen van hun Towerco-activiteiten.

LONDEN--()--Sitetracker, de wereldwijde standaard voor het beheer van grootschalige projecten voor eigenaren en operators van infrastructuur zoals Ericsson, British Telecom, Vertical Bridge en Vodafone / Vantage Towers, kondigt met trots hun samenwerking aan met Towerco Valocîme, een innovatief Torenbedrijf in Frankrijk.

De huidige verdeling van de telecom-waardeketen is sterk onevenwichtig in het voordeel van towercos. Het doel van de aanbiedingen van Towerco Valocîme is om het evenwicht te herstellen ten gunste van eigenaren en exploitanten. Eind 2019 hadden meer dan 1.000 verhuurders het aanbod van Towerco Valocîme ondertekend waardoor ze hun inkomen aanzienlijk konden verhogen. In 2020 heeft Towerco Valocîme zijn operatoraanbiedingen gelanceerd om hun hostingkosten te verlagen en zo hun gemiddelde bedrijfsinkomsten per site te verhogen.

Eros Argentiero, +44 7760 967335
eargentiero@sitetracker.com