Kymeta™ kondigt commerciële beschikbaarheid aan van zijn volgende generatie antenne, terminal en services, waardoor mobiel wereldwijd wordt

De integratie van Kymeta’s volgende generatie oplossingen, de Antenna, Terminal en Kymeta Connect Service, ondersteunt ongeëvenaarde wereldwijde mobiele satelliet-cellulaire connectiviteit

Loading media player...

Introducing the Kymeta u8 Terminal

REDMOND, Wash.--()--Kymeta (www.kymetacorp.com) – het communicatiebedrijf dat mobiel wereldwijd maakt – heeft aangekondigd dat de Kymeta ™ u8 en Kymeta Connect ™ na 30 november 2020 beschikbaar zijn voor overheids- en commerciële aankopen en het potentieel van breedbandsatellietconnectiviteit en cellulaire netwerken om te voldoen aan de overweldigende vraag naar mobiele communicatie.

De oplossingen van de volgende generatie van Kymeta zijn gebouwd voor mobiliteit en ontworpen om te voldoen aan de behoeften van wereldwijde defensie-instanties, de overheid, eerstehulpverleners en commerciële klanten. De producten en diensten van Kymeta zijn al drie jaar in de praktijk geïmplementeerd en de vraag naar de Kymeta u8-voorverkoop heeft de verwachtingen al overtroffen. Met de introductie van de Kymeta u8 heeft het bedrijf de antennedoorvoer aanzienlijk verhoogd en de totale eigendomskosten aanzienlijk verlaagd. De nieuwe producten en diensten van Kymeta bieden een doorbraak op het gebied van prestaties, gebruiksgemak en betaalbaarheid en verwacht dat deze oplossingen haar positie op zowel commerciële als overheidsmarkten verder zullen versterken, waardoor haar voorsprong op concurrerende aanbiedingen verder zal toenemen.

Business Inquiries for Kymeta:
Jon Maron
Vice President of Marketing and Communications
Kymeta Corporation
+1 425.658.8827
jmaron@kymetacorp.com

Media Inquiries for Kymeta:
Amanda Barry
Associated Director PR, The Summit Group
abarry@summitslc.com

Business Inquiries for Kymeta:
Jon Maron