Scientist.com breidt bekroond complianceplatform uit met preklinische studienormen van het International Research Consortium

SAN DIEGO--()--Scientist.com, de toonaangevende marktplaats voor uitbesteed onderzoek in de gezondheidszorg, werkt samen met Enhancing Quality In Preklinical Data (EQIPD) om de datakwaliteit binnen preklinisch onderzoek te helpen definiëren en verbeteren. Een vragenlijst voor zelfcertificering is nu toegankelijk via de bekroonde compliance-oplossing COMPLi® van Scientist.com, waardoor wereldwijde leveranciers zichzelf kunnen certificeren voordat ze gaan werken met biofarmaceutische onderzoeksorganisaties. Met deze zelfcertificering demonstreren leveranciers hun data-integriteitsprocessen en -procedures aan potentiële klanten.

Scientist.com
Sean Preci, +1 858 455-1300 ext. 401