Thales introduceert Ready to Fly - een portfolio met oplossingen voor een veiligere en gezondere reis

• Na de introductie van haar strategie voor een koolstofarme toekomst die een vermindering van de CO2-uitstoot van vliegtuigen met 10% mogelijk maakt tegen 2023, ondersteunt Thales haar wereldwijde luchtvaartklanten met geavanceerde technologieën om het vertrouwen in vliegreizen te herstellen door de gezondheid, veiligheid en het welzijn van passagiers te verbeteren.
  • Deze betaalbare oplossingen kunnen snel worden ingezet om te voldoen aan de onmiddellijke behoeften van luchtvaartmaatschappijen aan nieuwe IFE-systemen die in gebruik zijn.

Ready to Fly solution ©Thales

PARIS LA DÉFENSE--()--Het Ready to Fly-portfolio van oplossingen van Thales is ontworpen om onze luchtvaartmaatschappijen te helpen het vertrouwen van passagiers in vliegreizen te herstellen tijdens de crisis en in een wereld na een pandemie.

Met Ready to Fly richt Thales InFlyt Experience zich op het versnellen van de digitale transformatie van de branche door middel van passagiersgerichte oplossingen en geïntegreerde producten, evenals diensten die de efficiëntie van de bemanning verhogen. Ready to Fly-oplossingen maken cabine-innovaties mogelijk die aanraking verminderen en opeenhoping van passagiers verminderen.

PRESS
Thales, Media Relations