Veristat breidt farmacovigilantie- en veiligheidsdiensten uit met overname van Certus PV

Inspelen op de vraag van klanten naar geneesmiddelenbewaking, van de uitvoering van klinische onderzoeken tot postmarketingondersteuning

SOUTHBOROUGH, Mass.--()--Veristat, een wetenschappelijk ingestelde wereldwijde klinische onderzoeksorganisatie (CRO), kondigde vandaag de uitbreiding aan van haar veiligheids- en geneesmiddelenbewakingsaanbod door de overname van Certus PV Services Inc. Certus PV, een in Canada gevestigd bedrijf, biedt pre-goedkeuring en post-marketing farmacovigilantie, en ondersteuning voor veiligheidsbewaking voor medicijnontwikkelaars die eraan werken om hun therapieën goedgekeurd en op de markt te houden.

“We begrijpen hoe belangrijk het is voor sponsors om toezicht te houden op de patiëntveiligheid buiten de marketinggoedkeuring”, aldus Patrick Flanagan, Chief Executive Officer bij Veristat. “De toevoeging van Certus PV stelt Veristat in staat om klanten de voortzetting van hoogwaardige geneesmiddelenbewaking te bieden door een ervaren team van experts buiten het uitvoeren van een klinisch programma.”

Gillian Dellacioppa, Marketing Director
gillian.dellacioppa@veristat.com or +1 508-306-6336