Het 2e World Science and Technology Development Forum – Een futuristische stap naar wereldwijd vertrouwen, samenwerking en ontwikkeling in wetenschap en technologie voor het welzijn van de mensheid

The 2nd World Science and Technology Development Forum – A Futuristic Step towards Global Trust, Collaboration, and Development in Science and Technology for the Well-Being of Mankind (Photo: Business Wire)

BEIJING--()--Wetenschap en technologie zijn altijd cruciale elementen geweest voor de ontwikkeling en het welzijn van de mensheid. De wereldwijde samenwerking op het gebied van wetenschap en technologieontwikkeling is in dit huidige tijdperk hard nodig. “Het 2e Wereldforum voor Wetenschap en Technologie Ontwikkeling” werd gehouden in Peking, China van 8 november tot 9 november 2020, met als thema “Vertrouwen, Samenwerking en Ontwikkeling”.

Gerenommeerde academici en experts van meerdere internationale organisaties, presidenten van universiteiten en leiders van technologiebedrijven woonden het forum bij om de toekomstige trends, kansen en uitdagingen van wereldwijde technologische ontwikkeling te bespreken. Meer dan 200 vertegenwoordigers van academische verenigingen, gerenommeerde bedrijven, universiteiten en onderzoeksinstellingen in China woonden ook het forum bij en hielden toespraken.

Linguitronics Co., Ltd.
Chuang Ling