Forter haalt $ 125M Series E op; Snelle groei en marktvraag naar real-time fraudepreventieplatform verhoogt waardering tot meer dan $ 1,3 miljard

Forter zet de uitbreiding van de wereldwijde coalitie van handelaars, banken en betalingsproviders tegen online fraude voort

NEW YORK--()--Forter, de leider op het gebied van fraudepreventie in e-commerce, heeft vandaag aangekondigd dat het $ 125 miljoen aan Series E-financiering heeft opgehaald. Onder leiding van Bessemer Venture Partners, Felix Capital en Itai Tsiddon, met deelname van Sequoia Capital, NewView Capital, Scale Venture Partners, March Capital Partners en Commerce Ventures, stuwt de ronde de waardering van Forter naar meer dan $ 1,3 miljard.

De financiering zal Forter in staat stellen haar visie te versnellen om een ecosysteem van vertrouwen op te bouwen tussen online verkopers, banken en betalingsproviders om fraude te blokkeren en consumenten het vertrouwen en gemak te geven om vrij te winkelen. Het bedrijf zal zijn reeks oplossingen en het wereldwijde datanetwerk, dat in de afgelopen 12 maanden in omvang is verdubbeld, verder uitbreiden tot meer dan $ 200 miljard aan jaarlijkse online transacties die meer dan 800 miljoen shoppers beschermen.

Jake Schuster
fama PR for Forter