Limelight Networks tilt livestreaming naar een hoger niveau met latentie van minder dan een seconde en interactieve ervaringen

Bekroonde Limelight Realtime Streaming biedt nu verbeterde wereldwijde schaalbaarheid en bidirectionele gegevensuitwisseling, waardoor nieuwe, innovatieve online video-bedrijfsmodellen mogelijk worden

SCOTTSDALE, Ariz.--()--Online video biedt nu echt live en interactieve ervaringen op wereldwijde schaal met de nieuwe functies en verbeteringen van Limelight Realtime Streaming. Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW) heeft vandaag de volgende generatie Realtime Streaming aangekondigd, die een latentie van minder dan een seconde biedt voor tijdgevoelige videotoepassingen die live interactie met kijkers mogelijk maken.

De meerderheid van de online videokijkers (64%) zegt dat de kans groter is dat ze een evenement streamen als het evenement niet wordt vertraagd ten opzichte van de uitzending, volgens het onlangs uitgebrachte consumentenonderzoeksrapport ‘The State of Online Video 2020‘ van Limelight. Realtime Streaming maakt deel uit van het breedste assortiment aan low latency online streamingoplossingen in de branche die deze uitdaging oplossen. Het biedt de mogelijkheid voor innovatieve nieuwe online video-bedrijfsmodellen en verandert de manier waarop kijkers live-evenementen ervaren door video-uitgevers de tools te geven om gegevens op te nemen als onderdeel van de online kijkervaring.

Stephanie Epstein
SHIFT