Studie onderzoekt de effecten van bloed beheersingsprogramma voor patiënten met Masimo SpHb®, niet-invasieve, continue hemoglobinemonitoring, op postoperatieve kankerpatiënten

Patiëntbloedbeheer met Masimo SpHb verhoogde transfusiegeschiktheid en verminderde RBC-eenheden getransfundeerd per patiënt

Masimo Radical-7® with SpHb® (Photo: Business Wire)

NEUCHATEL, Zwitserland--()--Masimo (NASDAQ: MASI) kondigde vandaag de bevindingen aan van een studie gepubliceerd in Blood Transfusion waarin Dr. Lucia Merolle en collega’s van de Azienda USL-IRCCS van Reggio Emilia, Italië, de impact van het aanvragen van een bloedbeheersingsprogramma voor patiënten, inclusief het gebruik van niet-invasieve en continue hemoglobinemonitoring, Masimo SpHb®, voor de zorg van postoperatieve kankerpatiënten. Uit de studie bleek dat het gebruik van SpHb als onderdeel van een bloed beheersingsprogramma voor patiënten niet alleen het aantal postoperatieve bloedtransfusies verhoogde waren geschikt, maar verminderde het totale en gemiddelde aantal getransfundeerde bloedeenheden per patiënt.

Masimo
Evan Lamb