Amazon en Global Optimism heten Henkel welkom en wat het betekent voor de klimaatbelofte

Henkel onderneemt echte, op wetenschap gebaseerde acties met een grote impact, waaronder het inzetten van hernieuwbare energie, investeert in duurzame gebouwen en mobiliseert toeleveringsketens om klimaatverandering aan te pakken

Signify, dat eerder dit jaar al CO2-neutraal was, sluit zich aan bij The Climate Pledge om samen te werken met andere ondertekenaars en best practices te delen

De Climate Pledge, een toezegging die mede is opgericht door Amazon en Global Optimism, roept ondertekenaars op om dringend actie te ondernemen om 10 jaar eerder aan de Overeenkomst van Parijs te voldoen

SEATTLE--()--Vandaag hebben Amazon (NASDAQ: AMZN) en Global Optimism aangekondigd dat Henkel zich heeft aangesloten bij The Climate Pledge, een toezegging om tegen 2040 netto nul koolstof te produceren – een decennium eerder dan het doel van de Overeenkomst van Parijs van 2050. Signify, dat eerder dit jaar al CO2-neutraal was, sluit zich ook aan bij The Climate Pledge om samen te werken met andere ondertekenaars en best practices te delen.

Amazon.com, Inc.
Media Hotline