Velodyne Lidar kondigt meerjarige verkoopovereenkomst aan met Local Motors

Velodyne’s sensoren drijven Olli aan – de autonome mobiliteitsoplossing van lokale motoren

Velodyne Lidar, Inc. announced a multi-year sales agreement with Local Motors. Local Motors uses Velodyne’s lidar sensors to enable safe, reliable operation of Olli, the company’s 3D-printed, electric, self-driving shuttle. (Photo: Local Motors)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR) heeft vandaag een meerjarige verkoopovereenkomst aangekondigd met Local Motors, een toonaangevende fabrikant van digitale voertuigen die duurzame mobiliteitsoplossingen ontwikkelt om gemeenschappen over de hele wereld sterker te maken. Local Motors gebruikt Velodyne’s lidarsensoren om een veilige, betrouwbare werking van Olli, de 3D-geprinte, elektrische, zelfrijdende shuttle van het bedrijf mogelijk te maken.

Local Motors heeft meerdere Velodyne Puck™ -sensoren in Olli, die mobiliteitsdiensten bieden in wijken, campussen en stedelijke stadscentra. De verkoopovereenkomst positioneert Local Motors ook om extra Velodyne-sensoren, waaronder de Velarray H800, in Olli-ontwerpen op te nemen, zodat het bedrijf het waarnemingssysteem van het autonome voertuig kan blijven optimaliseren.

Andrew Hamer
Chief Financial Officer