Axway stelt Europese klanten in staat AMPLIFY Platform te gebruiken in een veilige EU-regio

Klanten kunnen nu een extra regio kiezen om AMPLIFY in te richten

PARIJS--()--Axway (Euronext: AXW.PA), een toonaangevende leverancier van API-beheer– en integratiesoftware, heeft vandaag de algemene beschikbaarheid aangekondigd van regionale opslag voor essentiële AMPLIFY-gegevens in de EU. Klanten hebben de keuze om het AMPLIFY ™ -platform aan te bieden en gegevens van AMPLIFY SaaS-services in de EU-regio op te slaan met veilige gegevensbescherming als alternatief voor de Amerikaanse regio.

Deze verandering komt Europese organisaties ten goede door te helpen bij de vereiste dat er gegevens moeten worden opgeslagen, waardoor de belangrijkste toepassingsgegevens in de EU-regio worden bewaard. Het vermindert ook de latentie door toegang tot regionaal gehoste services.

“Het uitbreiden van onze diensten in de EU-regio was de volgende logische stap om ons wereldwijde klantenbestand te bedienen als een geïntegreerd onderdeel van onze visie en strategie”, aldus Vince Padua, Axway CTIO. “De levering van enkel glas voor hybride architecturen die SaaS en niet-SaaS, Axway en niet-Axway omvatten – allemaal om onze klanten te helpen bij hun reis naar de cloud en snellere innovatie.”

Joshua Molina
jmolina@axway.com