Shin-Etsu Chemical heeft een vormend siliconenrubber ontwikkeld dat een lichter gewicht realiseert voor met rubber gevormde producten

TOKIO--()--Shin-Etsu Chemical Co., Ltd. (hoofdkantoor: Tokio, president, Yasuhiko Saito) heeft nu een nieuw type vormgegoten siliconenrubber met een lage dichtheid ontwikkeld dat gegoten producten van lichter rubber maakt. Shin-Etsu is het eerste bedrijf in de branche dat dit soort vorm gietsiliconen rubber heeft ontwikkeld met LIMS-materialen (Liquid Injection Molding System).

De vraag naar lichtere rubberen vormproducten neemt toe op veel industriële gebieden, zoals auto’s en transportvoertuigen zoals vliegtuigen, maar ook op andere uiteenlopende gebieden, zoals draagbare apparaten, en met de ontwikkeling van lichtere producten, verdere uitbreiding van toepassingen van siliconenrubber worden verwacht.

For inquires about this matter, please contact:
Shin-Etsu Chemical Co., Ltd.
Public Relations Dept.
Tetsuya Koishikawa
Tel: 03-3246-5091, or from outside Japan: 81-3-3246-5091
Fax: 03-3246-5096, or from outside Japan: 81-3-3246-5096
e-mail: sec-pr@shinetsu.jp
www.shinetsu.co.jp

For inquires about this matter, please contact:
Shin-Etsu Chemical Co., Ltd.
Public Relations Dept.
Tetsuya Koishikawa