Verimatrix onthult de nieuwste verbetering van forensische watermarking om de strijd tegen piraterij te stimuleren

Verimatrix Watermarking voor HTML5 staat bekend als een robuuste studio-goedgekeurde oplossing, die de bescherming en efficiëntie maximaliseert voor de distributie van premium films, tv-series en live sport

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Paris: VMX) (Euronext Paris: VMX), de leider in het voeden van de moderne verbonden wereld met mensgerichte beveiliging, kondigde vandaag de algemene beschikbaarheid aan van zijn unieke krachtige Verimatrix Watermarking anti-piraterij technologie voor HTML5.

Als toonaangevende innovator op het gebied van forensische watermerken voor de media- en entertainmentbranche, introduceerde Verimatrix zijn nieuwste HTML5-gerichte oplossing om verbeterde cyberbeveiliging bescherming op meerdere contentplatforms mogelijk te maken. Volgens een rapport van Parks Associates is het de nieuwste technologie die deel uitmaakt van de portfolio van oplossingen van het bedrijf die een volledige dekking van de content levenscyclus bieden voor OTT- en betaal-tv-bedrijven die tegen 2024 naar schatting 12,5 miljard dollar aan piraterij gerelateerde jaarlijkse verliezen kunnen lijden.

Investor Relations Contact:
Richard Vacher Detournière