PierianDx en Bench International maken de benoeming van Mark McDonough als nieuwe CEO bekend

LOUIS & SAN DIEGO--()--PierianDx, het toonaangevende bedrijf op het gebied van klinische genomica-informatica, en Bench International, een toonaangevend internationaal bureau voor executive search, kondigen gezamenlijk de benoeming aan van Mark McDonough tot Chief Executive Officer (CEO) en lid van de raad van directeuren van PierianDx, met onmiddellijke ingang. In zijn nieuwe rol zal McDonough helpen bij het vervullen van de unieke waardepropositie van het bedrijf om precisiegeneeskunde mogelijk te maken door middel van de best-in-class kennisbank voor interpretatie van varianten, geïntegreerde infrastructuur en klinische genomics-rapportage voor zowel kanker als erfelijke ziekten. McDonough volgt de voorzitter van de raad van bestuur en de interim-CEO Joe Boorady op, die voorzitter blijft van de raad van bestuur van PierianDx.

PierianDx
Lisa Owen
lowen@pieriandx.com
Cell : 206-851-6246

Bench International
Joleen Schultz
Joleen@joleenschultzassociates.com
Cell: 760-271-8150

Release Summary

Mark McDonough appointed as CEO of PierianDx to help fulfill the company’s unique value proposition of enabling precision medicine.

PierianDx
Lisa Owen