Techstars lanceert de Sustainability Challenge

BOULDER, Colo.--()--Techstars, het wereldwijde netwerk dat ondernemers helpt te slagen, accepteert nu inzendingen voor de Techstars Sustainability Challenge van iedereen met ideeën voor het verminderen van de aanzienlijke tol die wereldwijde toeleveringsketens op het milieu hebben. Winnaars zullen worden gepresenteerd op de eerste Techstars Sustainability Summit in april, en ten minste één krijgt de kans om een ​​proof-of-concept te ontwikkelen met een Techstars Sustainability Challenge Program Partner. Techstars Pathfinder-leden en Challenge Partners voor deze inspanning zijn: ABN AMRO, Cargill, Comcast NBCUNIVERSAL LIFT LABS, EG, Endeavour, Equinor, Princeton University via Princeton Innovation en het Andlinger Center voor Energy en de Environment, investeringsmaatschappij Semapa NEXT, Stanley Black & Decker, de Heritage Group, de Nature Conservancy, Temasek en World Federation of United Nations Associations (WFUNA).

Kate Adorno
Actual Agency for 7Park Data