Fxview.com neemt een plaats in bij de top 75.000 websites ter wereld

LIMASSOL, Cyprus--()--Fxview.com, een toonaangevende FX- en CFD-provider, heeft een prestigieuze mijlpaal bereikt door volgens Alexa een plek te veroveren in de 75.000 beste websites ter wereld. De mijlpaal werd bereikt in minder dan 2 maanden nadat Charlgate Ltd zijn retailgerichte diensten opnieuw had gelanceerd op fxview.com

Met meer dan 600.000 maandelijkse unieke gebruikers, 11 miljoen paginaweergaven per maand en meer dan 30.000 volgers op Facebook, biedt fxview.com multi-asset trading services aan gebruikers in de hele Europese Economische Ruimte.

“Fxview werkt er hard aan om zijn klanten de beste handelservaring te bieden door hen geavanceerde handelsinstrumenten, meerdere handelsplatforms en handelsvoorwaarden aan te bieden waartoe alleen institutionele klanten toegang hebben”, aldus Sarvjeet Singh Virk, Managing Director Finvasia Group, die onlangs heeft overgenomen belang in het bedrijf.

Name: Sandeep Samra

Email: media@fxview.com