DXC Technology benoemt Ken Sharp tot Chief Financial Officer

DXC Technology (NYSE: DXC) has announced that Ken Sharp has been appointed executive vice president and chief financial officer. (Photo: Business Wire)

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC) heeft vandaag aangekondigd dat Ken Sharp is benoemd tot Executive Vice President en Chief Financial Officer, rapporterend aan DXC-president en CEO Mike Salvino, met ingang van 30 november 2020. Sharp was meest recentelijk Vice-President en Chief Financial Officer voor de sector defensiesystemen van Northrop Grumman Corporation.

“Ken is een uitstekende aanvulling op ons leiderschapsteam”, zei Salvino. “Ken is een bewezen hands-on, operations-gerichte financiële leider die de branche kent en diepgaande ervaring heeft in het uitvoeren van transformatietrajecten. We heten Ken van harte welkom bij de ‘nieuwe DXC’.”

Richard Adamonis, Corporate Media Relations, +1-862-228-3481, radamonis@dxc.com
Shailesh Murali, Investor Relations, +1-703-245-9700, shailesh.murali@dxc.com