SMITHS DETECTION BREIDT DE MOGELIJKHEDEN VAN DE IONSCAN™ 600 UIT OM SPICE TE DETECTEREN

EDGEWOOD, Md.--()--Smiths Detection, een toonaangevend bedrijf voor bedreigingsdetectie en beveiligingstechnologie, kondigt aan dat het de mogelijkheid heeft ontwikkeld om synthetische cannabinoïden, algemeen bekend als Spice of K2, te detecteren met zijn IONSCAN 600-traceerdetectie-oplossing.

Deze ontwikkeling komt na een uitgebreid R&D-proces en testproeven met grote correctionele instellingen over de hele wereld en breidt de bestaande IONSCAN 600 detectiebibliotheek van explosieven en een breed scala aan verdovende middelen uit, waaronder verschillende vormen van fentanyl, cocaïne, heroïne, methamfetamine en THC. De IONSCAN 600 is ook zeer effectief bij het vinden van verdovende middelen die verborgen zijn, zoals die vloeibaar zijn gemaakt en geabsorbeerd in papier.

FTI Consulting, Tom Hufton/Georgina Reeves, sc.smithsdetection@fticonsulting.com, +44 (0)20 3727 1000
Smiths Detection, Sophie Mills, Global Communications Manager, sophie.mills@smithsdetection.com, + 44 (0)7384236474