Nexign introduceert Instant BSS-oplossing om de lancering van nieuwe mobiele bedrijven te versnellen

CAPE TOWN, Zuid-Afrika--()--(AfricaCom virtueel evenement) – Nexign (een onderdeel van ICS Holding LLC), een toonaangevende leverancier van Business Support System (BSS) en Internet of Things (IoT), heeft vandaag aangekondigd dat het heeft zijn productportfolio uitgebreid met een nieuw oplossingsgericht bedrijfsmodel –Nexign Instant BSS. Het is een goed gedefinieerd, vooraf geïntegreerd pakket met een BSS-stack voor mobiele prepaid-services en de beste praktijken voor projectlevering en -ondersteuning. Met deze oplossing kunnen CSP’s het besluitvormingsproces versnellen en binnen vier maanden een nieuw bedrijf starten.

Nexign Instant BSS-oplossing is ontworpen om te reageren op de snel veranderende marktvereisten met een lichtgewicht, gemakkelijk uitbreidbare factureringsoplossing die een snelle start van mobiele telecomactiviteiten mogelijk maakt en CSP’s de mogelijkheid biedt om te groeien met een sterke basis voor verdere uitbreiding.

Alena Semenova
Alena.Semenova@nexign.com