Temenos benoemt Joaquin De Valenzuela Muley om de digitale bankgroei te leiden met Temenos Infinity

• Voormalig Salesforce-manager die leiding geeft aan de SaaS-businesslijn voor digitaal bankieren van Temenos en het succes van klanten ondersteunt
  • Temenos Infinity wordt gebruikt door meer dan 650 banken om hen te helpen hun klantervaring te transformeren en hun digitale inkomsten tot 5x te verhogen

GENĂˆVE, Zwitserland--()--Temenos (SIX: TEMN), het banksoftwarebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het Joaquin De Valenzuela Muley heeft aangesteld als Senior Vice President en Business Line Director voor Temenos Infinity. Joaquin zal de wereldwijde verkoop en bedrijfsontwikkeling leiden van Temenos Infinity, het marktleidende SaaS-product voor digitaal bankieren. Joaquin zal rechtstreeks rapporteren aan Jean-Michel Hilsenkopf, Chief Operating Officer bij Temenos.

Jessica Wolfe & Scott Rowe
Temenos Global Public Relations