Profylaxe van COVID-19 door AFO-202 ß-Glucan voedingssupplement uit Japan

Potentieel om COVID-19-complicaties te voorkomen door bloedsuiker-, lipiden- en stollingsbalans.

Salient features of AFO-202 secreted Nichi-Glucan on its potentials of prophylaxis to Covid-19 related complications through Blood glucose, cholesterol and coagulation system balancing. (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Blanke, Latijns-Amerikaanse en Afro-Amerikaanse bevolking, wanneer ze Covid-19 geïnfecteerd zijn, is vatbaar voor abnormale bloedstolling, wat kan leiden tot een beroerte. Zwangere vrouwen en mensen met comorbiditeit lopen ook een hoog risico. Er is een hogere mortaliteit gemeld bij patiënten bij wie de nuchtere plasmaglucose erg hoog is op het moment van ziekenhuisopname met SARS-COV-2. Tijdens deze ongekende pandemie zijn een profylaxe voor Covid-19 bij diabetici en strategieën voor de preventie van met Covid-19 geassocieerde coagulopathie door consumptie van bèta-glucaan voedingssupplement geproduceerd door Black yeast Aureobasidium PullulansAFO-202-stam gepubliceerd in Journal of Diabetes en Metabolic Disorders(https://doi.org/10.1007/s40200-020-00664-4) en Thrombosis Journal(https://doi.org/10.1186/s12959-020-00239-6), waarin klinische studies worden aanbevolen voor validatie bij Covid-19-patiënten.

GN Corporation Co, Ltd
Samuel JK Abraham