De toekomst van voedsel met SIAL-inzichten en SIAL-innovatie

PARIJS--()--SIAL Parijs, 's werelds belangrijkste vakbeurs voor de voedingsindustrie, blijft trouw aan haar missie: de transformatie van de bedrijven in de sector op wereldschaal verenigen en begeleiden, ondanks het uitstel van de fysieke editie tot oktober 2022.

“Het was belangrijk om in een digitaal webinar het trendboek ‘SIAL Insights’ te delen, het resultaat van grootschalige onderzoeken die in 2020 werden uitgevoerd door onze deskundige partners Kantar, Gira en ProtéinesXTC”, zegt Nicolas Trentesaux, CEO van SIAL Global Network.

“De onderzoeken zijn uitgevoerd rond het thema #Ownthechange, dat vandaag nog dieper weerklinkt. De resultaten zijn een belangrijke bron van informatie voor iedereen die de uitdagingen, trends en innovaties die deze periode vormgeven, wil begrijpen ”, vervolgde Adeline Vancauwelaert, General Manager van SIAL Paris.

Uit de onderzoeken blijkt dat voedsel een statement wordt: burgerschap, betrokkenheid en toewijding zijn de bij-woorden, en COVID-19 is de katalysator van de trend.

Isabelle Cremoux-Mirgalet
sial@14septembre.com