Mitsubishi Chemical Holdings Corporation: kennisgeving met betrekking tot wijziging in vertegenwoordigende bedrijfsleiders

Jean-Marc Gilson (Photo: Business Wire)

TOKIO--()--Mitsubishi Chemical Holdings Corporation (“MCHC”) (TOKYO: 4188) kondigde aan dat het tijdens de vergadering van de Raad van Bestuur van vandaag de wijziging van representatieve bedrijfsleiders heeft opgelost, zoals hieronder beschreven.

1. Verandering in vertegenwoordigende Corporate Executive Officers

(Benoemd)

Naam:

Jean-Marc Gilson

Titel:

Representative Corporate Executive Officer

President and Chief Executive Officer

(Met pensioen)

Naam:

Hitoshi Ochi

Titel:

Representative Corporate Executive Officer

President and Chief Executive Officer

2. Biografische schets van de nieuwe vertegenwoordiger van de Corporate Executive Officer

Raadpleeg de bijlage

3. Geplande benoemingsdatum

1 april 2021

4. Reden voor de wijziging

MCHC is in juni 2015 omgevormd tot een bedrijf met een benoemingscommissie, enz.. Sindsdien heeft het Benoemingscomité voorbereidingen getroffen om de benoemingen naar behoren uit te voeren, rekening houdend met de periode die wordt bestreken door het managementplan op middellange termijn en andere factoren. Vertegenwoordiger Corporate Executive Officer, President en CEO, Hitoshi Ochi, heeft onlangs zijn intentie uitgesproken om met pensioen te gaan aan het einde van het huidige boekjaar dat samenvalt met de afsluiting van het huidige managementplan voor de middellange termijn, waar de versterking van zijn bedrijfsinfrastructuur is uitgevoerd. bereikt in een zinvolle mate. Daarom heeft het Nominating Committee specifieke kandidaten van zijn opvolger onderzocht en geselecteerd.

Mitsubishi Chemical Holdings Corporation
Osamu Shimizu