Moody’s kondigt opvolging van leiderschap aan

Robert Fauber benoemd tot Chief Executive Officer, met ingang van 1 januari 2021

Raymond McDaniel, Jr. wordt niet-uitvoerend voorzitter van de raad van bestuur

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE: MCO) heeft vandaag aangekondigd dat Raymond McDaniel, Jr. op 31 december 2020 met pensioen gaat als President en Chief Executive Officer na bijna 34 jaar dienst bij het bedrijf, waaronder meer dan 15 jaar als CEO. De heer McDaniel blijft lid van de Raad van Bestuur van Moody, waar hij met ingang van 1 januari 2021 de rol van niet-uitvoerende voorzitter zal opnemen.

De Raad van Bestuur heeft Robert Fauber, de huidige Chief Operating Officer (COO), unaniem gekozen als President en CEO van Moody’s, met ingang van 1 januari 2021. De heer Fauber zal ook met onmiddellijke ingang toetreden tot de Board van het bedrijf.

Henry A. McKinnell, Jr., PhD, die sinds 2012 voorzitter is van Moody’s, blijft in de raad van bestuur als bestuurder.

For Moody’s:
SHIVANI KAK