Moody’s koopt Acquire Media, bevorderen leiderschap in screening van tegenpartijen, bewakingsoplossingen

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE: MCO) heeft vandaag de overname aangekondigd van Acquire Media (AM), een aggregator en distributeur van gecureerd realtime nieuws, multimedia, gegevens en waarschuwingen van Naviga, Inc., een toonaangevende leverancier van oplossingen voor content engagement voor de wereldwijde mediasector. De overname bevordert de positie van Moody’s Analytics (MA) als leider in Know Your Customer (KYC) -oplossingen door haar vermogen te versterken om marktdeelnemers vroegtijdige waarschuwing en realtime inzicht te bieden.

Het gepatenteerde technologieplatform van AM neemt informatie op van meer dan 18.000 wereldwijde content bronnen, waaronder mediakanalen, blogs, websites, regelgevende commissies van de overheid en sociale media, en distribueert vervolgens samengestelde realtime feeds en waarschuwingen naar klanten in de financiële dienstverlening, het bedrijfsleven en de media.

For Moody’s:

SHIVANI KAK