Taulia benoemt Andy Lee tot directeur Supply Chain Finance

Voormalig HSBC Vice President voegt zich bij Taulia

SAN FRANCISCO--()--Taulia, de leider in technologieoplossingen voor werkkapitaal, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Andy Lee als Director, Supply Chain Finance. Lee is gevestigd in New York en zal verantwoordelijk zijn voor het uitbreiden van de financieringspartners van Taulia, het opbouwen van strategische relaties en het ondersteunen van productontwikkeling in Noord-Amerika.

“De natuurlijke volgende stap voor ons groeiende team was om iemand aan boord te halen met diepgaande ervaring in de banksector en superieure kennis van de fintech-ruimte. Andy zal ons in staat stellen om de juiste financiële partnerschappen te ontwikkelen, zodat we onze klanten een ontwrichtende en waardevolle service kunnen blijven bieden,” zegt Alexander Mutter, Managing Director Capital Markets, Taulia.

Mary Arrizza
Marketing Communications Associate