Lionbridge International wint 3M EMEA Supplier of the Year Award

Award erkent leveranciers die het concurrentievermogen van 3M verbeteren

LANGENTHAL, Zwitserland--()--Lionbridge International, een wereldleider op het gebied van lokalisatie- en AI-trainingsgegevensoplossingen, werd bekroond met de 3M Supplier of the Year Award 2019 als erkenning voor de bijdrage van het bedrijf aan het verbeteren van het concurrentievermogen van 3M.

Dit jaar erkende 3M 12 leveranciers, onder duizenden in haar wereldwijde toeleveringsbasis, voor prestaties van wereldklasse bij het leveren van producten en/of diensten. Deze leveranciers werden geïdentificeerd en beoordeeld op basis van strategische uitgaven, contractnaleving, maatregelen die werden genomen om de relevantie van 3M en de algehele leveranciersprestaties te verbeteren (kwaliteit, levering, reactievermogen, kosten en technologische roadmaps).

Lionbridge Media Contact:
Stephanie Carone