WorldRemit ziet geldovermakingen naar Zimbabwe verdubbelen in zes maanden en introduceert nieuw retailpartnerschap met OK Zimbabwe

HARARE, Zimbabwe--()--Eerder dit jaar voorspelde de Wereldbank dat in de nasleep van de economische crisis van Covid-19 de overmakingsstromen naar Sub-Sahara Afrika met 23,1% zouden dalen. Vandaag heeft WorldRemit, de wereldwijde online geldtransferservice, echter gemeld dat de vraag naar hun overmakingsdiensten naar Zimbabwe versneld blijft groeien en in de afgelopen zes maanden voor het bedrijf is verdubbeld.

Het bedrijf meldt dat deze versnelde groei wordt gedreven door het aantal geldinzamelingspunten dat beschikbaar wordt gesteld tijdens Covid-19. Er zijn belangrijke samenwerkingsverbanden aangegaan met bedrijven zoals Mukuru en meer recentelijk OK Stores om de voetafdruk van klanten in zowel landelijke als peri-urbane gebieden te vergroten en de handelsuren verder uit te breiden.

For PR information please contact:
Genevieve Dowokpor
gdowokpor@worldremit.com

For PR information please contact:
Genevieve Dowokpor
gdowokpor@worldremit.com