Origins en The Estée Lauder Companies kondigen een duurzaam verpakkingspartnerschap aan met SABIC en Albéa

Origins wordt het eerste wereldwijde prestigieuze schoonheidsmerk dat gebruikmaakt van geavanceerde gerecyclede hars in buisverpakking

NEW YORK--()--Origins, een prestigieus wereldwijd huidverzorgingsmerk dat hoogwaardige formules levert, aangedreven door de natuur en bewezen door de wetenschap, en het moederbedrijf, The Estée Lauder Companies (ELC), hebben vandaag een partnerschap aangekondigd met de wereldwijde chemische sector leider SABIC en strategische schoonheids verpakkingsfabrikant Albéa om in 2021 een geavanceerd pakket van gerecyclede buizen op de markt te brengen.

Origins zal het eerste prestigieuze schoonheidsmerk zijn dat gebruikmaakt van de innovatieve, geavanceerde recyclingtechnologie van SABIC om een buisverpakking te produceren die is gemaakt van voorheen moeilijk te recyclen, post-consumer gemengd plastic materiaal.

Origins: Alicja Wojczyk, awojczyk@estee.com
The Estée Lauder Companies: Kyle Landman klandman@estee.com