Lenovo heeft sterke investment-grade ratings toegekend door ‘Big Three’ kredietratingbureaus

HONG KONG--()--Na een grondige beoordeling door ‘s werelds drie toonaangevende kredietbeoordelingsbureaus, heeft Lenovo Group (HKSE: 992) (Pink Sheets: LNVGY) sterke inaugurele investment-grade ratings ontvangen. Moody’s beoordeelde Lenovo met ‘Baa3’ met stabiele vooruitzichten, Standard & Poor’s kende Lenovo ‘BBB-’ toe met stabiele vooruitzichten en Fitch kende het bedrijf een ‘BBB-’ toe met positieve vooruitzichten.

Deze beoordelingen erkennen het marktleiderschap, de duurzame groei en vooruitzichten van Lenovo, in combinatie met solide financiële fundamenten. De bureaus benadrukken hun verwachting dat Lenovo zal blijven groeien in de schaal en reikwijdte van de omzet, terwijl de winstgevendheid, de leidende positie op de pc-markt en de voorzichtige benadering van kapitaaluitgaven en investeringen behouden blijven.

Hong Kong – Angela Lee, angelalee@lenovo.com, +852 2516 4810

London – Charlotte West, cwest@lenovo.com, +44 7825 605720