ESI Group heeft de COVID-19-prijs gewonnen van “L’Usine Digitale Simulation en AI Awards”

PARIJS--()--Gisteren, 13 oktober, ontving ESI Group (Parijs: ESI), een wereldspeler in virtuele prototyping-software en -diensten voor sectoren, de COVID-19-prijs van de 2020 Simulation en Artificial Intelligence Award van “L’Usine Digitale” voor zijn project gericht op het voorkomen van kantoor- en plantverontreiniging. De ceremonie vond plaats tijdens het 15e jaarlijkse TERATEC-forum dat de beste internationale experts op het gebied van simulatie, HPC, big data en kunstmatige intelligentie samenbrengt; een vlaggenschipevenement dat het belang van deze technologieën voor het concurrentievermogen van bedrijven bevestigt.

De wereld heeft al enkele maanden te maken met COVID-19. Hoewel normaliteit een verre mogelijkheid lijkt, moeten veel mensen uit verschillende sectoren weer aan het werk gaan voor de economische gezondheid van onze samenleving. Alle bedrijven hebben het mandaat gekregen om grote voorzorgsmaatregelen te nemen en alle veiligheidsmaatregelen te volgen die nodig zijn om de verspreiding van het virus te beheersen en te voorkomen. ESI nam het initiatief om de voorzorgsmaatregelen te valideren met behulp van geavanceerde computermodellering om bij te dragen aan de gezondheid van mensen op het werk.

ESI Group
Florence Barré