FlowBank kiest Temenos SaaS om de Zwitserse digitale bank snel te lanceren en de online beleggerservaring opnieuw uit te vinden

• Met de SaaS-technologie van Temenos kan FlowBank opschalen om een hyperefficiënt kostenmodel te creëren en online handels- en bankdiensten aan te bieden tegen concurrerende tarieven
  • De technologie van Temenos stelt FlowBank in staat om snelle innovatie en een uitstekende klantervaring te bieden, inclusief investeringen vanaf een enkele rekening met meerdere valuta’s en meer
  • Temenos is de de facto technologieleverancier voor digitale banken over de hele wereld die snel willen innoveren

GENÈVE--()--Temenos (SIX: TEMN), het banksoftwarebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat FlowBank heeft gekozen voor Temenos Transact geleverd als SaaS om zijn nieuwe digitale bank in Zwitserland van stroom te voorzien. De kerntechnologie van Temenos Transact zal FlowBank in staat stellen om snel te lanceren en een nieuwe investeringservaring te bieden aan particuliere en institutionele beleggers in Zwitserland en internationaal.

Jessica Wolfe
Temenos Global Public Relations