Modern Governance 13.0: Diligent introduceert zijn ESG-oplossingsset, waardoor organisaties de mogelijkheid krijgen om ESG-doelen te meten, volgen en benchmarken

De oplossing van Diligent voor ESG komt op de markt naarmate de principes op het gebied van environmental, social, and governance (ESG) steeds populairder worden bij organisaties wereldwijd

Introducing Diligent's ESG solutions to help organizations turn promises into progress with the ability to measure, track, and benchmark ESG goals. (Graphic: Business Wire)

NEW YORK--()--Diligent Corporation, een toonaangevend modern bestuursbedrijf met een platform dat wordt gebruikt door bijna 700.000 bestuurders en leiders, kondigde vandaag de lancering aan van zijn ESG-oplossing om organisaties te helpen ESG-normen en -richtlijnen om te zetten in tastbare acties en resultaten. De oplossingen van Diligent voorzien organisaties van de tools die nodig zijn om de ESG-voortgang te volgen aan de hand van branche standaarden, praktijken te benchmarken met behulp van analyses en relevant nieuws en het sentiment van belanghebbenden te monitoren. De oplossingen stellen organisaties in staat om niet alleen ambitieuze ESG-doelen te ontwikkelen, maar deze ook te operationaliseren en te behalen.

Media:
Michael Padovano