Grand Prix de la Transparence 2020: ESI Group beloond voor de transparantie van haar financiële en regelgevende communicatie

PARIJS--()--ESI Group (Parijs: ESI) (ISIN-code: FR0004110310, symbool: ESI), is voor het tweede jaar op rij erkend voor de kwaliteit van zijn financiële en regelgevende communicatie, door de Grands Prix de la Transparence en gerangschikt in de Top 3 in de categorie «non-SBF120 bedrijven».

Als onderdeel van de 11e editie van de Grands Prix de la Transparence, georganiseerd door de Study & Council-teams van Labrador en waarvan de studie is gelabeld door het Bureau Veritas Certification, toont ESI Group een verbetering van de transparantie van haar financiële en regelgevende communicatie, door een hogere plaats op de ranglijst van bedrijven in zijn categorie, bij een toenemend aantal aanvragers.

ESI Group
Florence Barré